toptane toptane .

toptane

لیفت ابرو چیست؟


افراد در اکثر مواقع برای ایجاد تعادل در صورت، و یا تغییر چهره و درشت تر و بازتر شدن چشم ها خواستار انجام لیفت ابرو می شوند. در اکثر مواقع زنان برای تغییر حالت و فرم ابرو هایشان به سالن زیبایی جهت تتو و یا میکرو نیدلینگ مراجعه می کنند. اما نکته قابل توجه در ارتباط با این موضوع این هست که، این موارد تغییری در حجم دهی و یا پر پشت شدن آن ایجاد نمی کنند.
و تنها تغییرات جزئی ایجاد می شود که بسیار موقت است و بعد از گذشت مدت زمان کمتری نیاز به ترمیم دارند. توصیه می شود برای انجام عمل لیفت ابرو حتما به بهترین پزشکان و جراحان در این حوزه مراجعه کنید. بهتر است بدانید که برای داشتن تغییراتد مناسب حتما باید به یک متخصص در این زمینه مراجعه فرمایید تا این تغییرات متناسب صورت و اجزای آن باشد.
افرادی که دارای چین و چروک در صورت خود هستند، در اکثر مواقع چهره شان به صورت خسته و بی حال نشان داده می شود. ما برای این دسته از افرا،د عمل لیفت ابرو را پیشنهاد می کنیم که در مدت زمان کم چین و چروک های خود را رفع نمایند و دارای چهره بشاش و شادتری شوند.
مزایای لیفت ابرو
عمل زیبایی لیفت ابرو ازجمله عمل های زیباسازی و جوانسازی است که هر روزه طرفداران زیادی را به خود جذب می کند. عمل لیفت ابرو می تواند شامل عمل جراحی تهاجمی باشد و یا شامل عمل جراحی غیر تهاجمی که شامل تزریق چربی و ژل می شود، هستند. هم اکنون به مزایا و فواید عمل لیفت ابرو اشاره خواهیم کرد.
رفع چین و چروک های صورت
رفع شل شدگی پوست صورت
رفع لک و آفتاب سوختگی موجود در صورت
رفع حفره های موجود در صورت
رفع زخم های موجود در صورت
شفاف شدن پوست
رفع تیرگی پوست
سفید شدن پوست
توصیه های لازم جهت لیفت ابرو
انجام عمل لیفت ابرو، عملی است که در زیر مجموعه عمل های زیبایی و پلاستیکی انجام می گیرد و باید برای داشتن نتیجه رضایمند، توصیه و نکات ذکر شده را جدی بگیرید. ما هم اکنون در این قسمت به اقدامات لازم اشاره خواهیم کرد.
بهتر است در روز عمل صورت خود را کامل بشویید.
بهتر است تا چند روز از مواد آرایشی و کرم استفاده ننمایید.
توصیه می شود که تا چند روز قبل از عمل از داروهای مسکن استفاده ننماید.
بهتر است از نوشیدن مشروبات الکلی و مصرف دخانیات پرهیز نمایید.
بهتر است بعد از انجام این عمل استراحت کافی را داشته باشید و بلافاصله بعد از این عمل از کرم استفاده ننمایید.
در صورت داشتن بخیه، در انجام پانسمان کردن آن دقت لازم را داشته باشید.
کلام آخر
ما همواره در این مقاله سعی داشتیم که شما عزیزان را با بهترین پزشکان و جراحان در حوزه زیبایی پوست و پلاستیک آشنا کنیم. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که خواستار انجام عمل های زیبایی اید و به دنبال بهترین دکتر لیفت ابرو در تهران هستید، می توانید برای انجام ویزیت و یا تعیین وقت با پزشکان بالا تماس حاصل فرمایید. همچنین در صورت داشتن سوال، پیشنهاد و یا انتقاد از طریق سایت تاپتنا با ما در میان بگذارید.
برای داشتن نتیجه مطلوب و بهتر باید در مورد پزشک خود تحقیق و بررسی های لازم را انجام دهید تا عمل موفقیت آمیزی داشته باشید. انجام لیفت ابرو عملی حساس است که نیازمند پزشکی حاذق و ماهر است، پس بهتر است در انتخاب نوع پزشک خود دقت لازم را به عمل بیاورید تا دچار نارضایتی و پشیمانی نشوید. توصیه می شود که نکات و توصیه های ذکر شده را حتما جدی بگیرید و در انجام آن دقت لازم را به عمل بیاورید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۹:۳۱ توسط:mbina موضوع: نظرات (0)